13 April 2009

Idag är Leo 10 månader =) Fy vad tiden går snabbt.

Igår åkte vi från mamma och in till stan. Där det va race på flygplatsen. Tittade inte så mycket på bilarna utan snackade en massa med massa människor. Vid typ halv elva hade alla kört. Vi va kvar och Robban höll på att härja som fan. Roligt va det i alla fall =) Sen åkte vi till McDonalds. Satt där till tolv sen åkte vi hem. Somnade som en gris här hemma =)

Leo vaknade vid kvart över sju så då va det bara att stiga upp. Idag är det Fredriks tur att ha lite sovmorgon. Jag fick ju ha det igår =) Ska se om jag kan fixa skjuts ut till mamma. Annars får väl Fredrik köra mig. Ska i alla fall umgås med Linda och Wictoria =)
Skulle sovit hos mamma igår men hade så ont och jag känner att det är på väg att smyga sig på igen =( Jag får skit ont i vänstra delen av pannan och bakom ögat. Känns som om ögat ska ramla ut och så ser jag inget med det vänstra ögat. Så jag måste gå till en doktor och kolla upp det. Första gångrn kom det för ca 6 månader sedan. Men aldrig hade det kommit så här ofta! Hade ont i fredags och igår. Igår gjorde det så ont så jag trodde jag skulle dö.
Aja det blir nog bra.

Ikväll ska jag tvätta fast funderar på att byta tvättid. Har nästan ingen tvätt och så vet jag inte när vi kör från Vislanda. Skulle ju vilja åka in och besöka Ronny också.

Leo står just nu och säger "dä" och så pekar han på något. Då vill han att man ska säga vad det är. Efter 100 gånger blir det rätt tjatigt =) Men det gör inget. Min lilla ögonsten =)

Nu ska jag försöka väcka Fredrik =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0