10 April 2009

Igår somnade jag vid ett och Leo somnade runt tio. Trodde ju han skulle sova lite längre idag. Men nej va fel jag hade =) Klockan sex vaknade han. Han sover mycket bättre här hos mamma än vad han gör hemma. Hemma vaknar han 1-2 gånger på natten. Men här har han sovit hela natten.
Vi har hunnit med att leka en massa och sen har jag duschat Kenny & Cilla och så bakade jag en chokladkaka och nu håller jag på att baka kolarutor. Gott =)
Hoppas Kalle och dom kommer snart så jag hinner träffa dom lite innan jag åker hem.

Igår va vi ju en runda inne hos stackars Ronny. Han skulle opereras idag. Så Fredrik och Mange skulle in dit en runda när operationen va klar. Usch va hemskt! Tur att han inte va hemma själv i alla fall! Jag och Leo ska väl in en runda till honom imorgon. Dom har ju bara besökstid till klockan 19. Men snart kanske han är så pigg så han kan komma ner till fiket och fika.

Nu ska jag gå och göra klart kolarutorna sen ska vi gå till lekplatsen.
Leo åt spagetti och köttfärssås till middag och ett smörgåsrån =)

Underbart väder ute =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0