23 Oktober 2008

Denna veckan har varit total kaos.

I måndags vid 21:30 fick vi åka in med Leo till barnakuten. Han har sådan hosta så han får knappt någon luft. Så han fick andas lite i en mask. Och fick lite medicin.  Va hemma mitt i natten :( Segt som fan att komma upp på morgonen. Men Leo ville ju upp vid sju så det va bara att stiga upp.

I tisdags åkte vi in till stan. Träffade Nicole och Thilian. Jag köpte en pyjamas till Leo. Sen köpte jag tights, tunika, linne, armband och lite trosor till mig själv. Har inte handlat kläder till mig själv på ett år.. Så nu har jag kläder till på lördag då det blir tjejmiddag :):):) Ska bli så roligt.. Leos hosta ville inte ge sig. Så vi fick åka upp till barnakuten igen. va där vid 17:00. Han fick andas och fick ännu mer medicin. Kom hem vid 21:00.

Igår kväll blev han sämre igen. Och nu har dom hittat felet :) Luftrörsinfektion.. Skönt att veta. Så nu har han fått ännu mer medicin. Inte det enklaste att få i honom. Och nu värkar det som om han är på väg att bli bättre.

Igår "flyttade" vi ut till Omersberga. Ska bo här i ett par dagar. För idag vi 07:00 kom dom till våran lägenhet och ska börja tapetsera om :) Skönt och ha det färdigt.

Så idag blir det till att ut och gå en lång runda. Lite kallt ute bara så man måste klä på sig rätt mycket :)

Nästa vecka kommer min älskade lillasyster till oss i Rottne och ska sova där :) Mys :) Får väl hyra några filmer och laga lite god mat :)

Nu har jag inte tid med det här mer. Ska ut och umgås med min älskade son..

Ha det bra !

Kommentarer
Postat av: Sanna

Älskar dig <3

2008-10-24 @ 09:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0