6 November 2008

Till alla (speciellt Putte björk) som läser min blogg och inte tycker om vad jag skriver. Sluta läs då ! Och putte björk min pojkvän (stavas inte pojckvän som du skrev) är ingen tönt ! Va fan vet du om det ?Jag skiter i vad ni tycker. Jag skriver va fan jag vill !!

Över till något annat !

I söndags va jag & Fredrik på ikea hittade massa :) Men ska aldrig mer åka till Jönköping för att gå på ikea ! Skit dåligt va det ! Vi va även på a6. Tyckte det va dåligt där också. Trodde det skulle vara ganska stort men till min förvåning va det litet. Samma butiker som i Växjö också. Nej aldrig mer Jönköping för att shoppa. Men vi gick en runda där. och det kan man inte klaga på. Jönköping är jätte fint !

I måndags tog vi det lugnt. Va ute och gick en runda ! Va på apoteket och köpte liposinol. Ska va något som dämpar sötsug och gör så man inte är hungrig. Vet inte direkt om det hjälper ! men kan ju alltid lura hjärnan till det :)

I tisdags va jag med leo på bvc. Blev ingen spruta för den riktiga bvc läkaren va sjuk så jag ska ta den ihop med läkarbesöket den 17/12. I alla fall min pojk växer verkligen. Han väger nu 9170g och är 70 cm :):)

I onsdags va vi hemma tog det lugnt och städade en massa. Tvättade även.

Idag åkte vi in till stan en runda. Gick upp till samarkand. Tittade lite, fikade och tog det lugnt. Gick bort till arken och handlade ett medel som jag ska spruta på det som majsan(katten) kissar på hela tiden. Det skulle hjälpa sa han på arken. Får väl se det. Sen satt jag på stationen och fick bevittna en misshandel. En puttade en och den andra slog en glasflaska i huvudet på den andra. Så mycket blod, gap och skrik senare kommer polisen och ambulansen. Fick en idé när jag satt där. jag skulle åka till vislanda :) Och här är jag nu :) Ska sova här inatt. Min son somnade vid 21 ungefär. Så han kanske sover hela natten :)
Imorgon är min "töntiga" pojkvän ledig :) Så han skulle hämta oss här imorgon :)

Älskar verkligen Fredrik & Leo Hansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0