15 November 2008

I tisdags fick vi åka in med Leo till barnakuten igen :( Men nu fick han en massa mediciner med sig hem.

Veckan har varit ganska lugn. I onsdags fick jag säsong 4 av desperate housewifes :) Så har sett nästan hela den nu :) Fast nu tar det väl 1 år innan nästa kommer :(

Leo blev 5 månader i torsdags! Tiden går så fort.. Han äter inte så mycket ersättning längre. Äter mest mat, gröt och välling. Och det fungerar skit bra :) Och så kan han sitta helt själv nu med :) Nästa vecka får han sin gåstol av farmor & farfar :) Då kommer det bli full fart i lägenheten :)

Igår va vi i stan en runda först gången på två månader.

Idag är vi i vislanda. Va en runda hos nicole och lämnade min gamla dvd. Sen gick vi till den gamla lägenheten och började städa lite ! Nu ska vi snart åka tillbaka till Rottne. Sanna ska sova hos oss inatt :) Vet inte vad som händer ikväll. Men tror Ronny och Simon skulle komma :)

Imorgon ska Fredrik ut och jaga. Sen på eftermiddagen kommer mamma och barnen och fikar lite :)

På tisdag ska jag till föräldrargruppen :) Skönt att träffa dom igen :)

Om en vecka fyller jag 21 :) Va gammal man börjar bli :)

Ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0