1 November 2008

I tisdags kom syster till mig :) Mycket skratt :) Vi va i stan påonsdagen bara för att få tiden att gå. Hittade lite till Leo. Även till Kenny & Cilla. Skulle köpa ett par jeans till mig, men konstaterade att jag ska ta tag i mig själv och gå ner dom sista kilona. Sanna åkte hem i torsdags.
Sen har jag haft magsjuka :(

Idag tog jag 09:10 bussen från Rottne till Växjö. Sen tog jag bussen från Växjö till Alvesta 10:35. Sen hämtade mamma mig, Leo & Oxxy i alvesta vid 11:00. Så nu sitter jag här. Kenny & Cilla blev jätte glada :) Det gick skit bra att ha Ozzy på bussen.

Fredrik hade inbrott i sin jobbabil natten mellan söndagen och måndagen. Jävla tattare ! Snodde en planlaser värd 10000! Men inte stativet till den. Så dom har ingen användning för den. När jag gick till bussen idag såg jag den gula plastlådan som den låg i. Men lådan va tom. Men Fredrik ringde till polisen igen. Och dom skulle komma ut och undersöka det.

Ikväll blir det väl lugnt tror jag.

Ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0