14 Juli 2008

Jaha har inte haft tillgång till internet på en vecka så därför har jag inte skrivit något.
Hänt så jävla mycket den senaste veckan så jag vet inte vart jag ska börja. men vissa saker tar jag inte upp här..
Förra veckan va vi mycket ute i omersberga. Skönt som fan. Ska bo där nästa vecka när Fredriks föräldrar är iväg på semester. Ska bli skönt.
I lördags va jag med mamma, Sanna, Kenny & Cilla hos morfar. Började åska som fan. Och igår insåg vi att det slagit ner i han elskåp för det började typ brinna i ett par elkablar. Men som vanligt tar min morfar allt så lugnt. Han tyckte inte han behövde ringa till en elektriker för det blir så dyrt en söndag så han skulle ringa efter en idag. Snål som han är :)
 Idag ska jag med Leo till Bvc klockan 13:00. Undrar hur mycket han har gått upp nu.. Han växer hur mycket som helst. Hinner inte redigt med. Till och med vissa 62 kläder är för små... Men det klart innan nöjde han sig med 60-90 ml men nu måsta han ha mellan 90-150 ml.
Efter Bvc ska vi ut till min morfar igen. Ikväll kanske vi ska titta på film med Simon. Eller om vi gör det en annan kväll. Beror på när Fredrik kommer hem.






Mammas älskling !

. Mammas älskling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0