6 Augusti 2008

Har sådan jävla mensvärk så jga kan dö.. Det va det bästa med att vara gravid, slippa mensen..
Idag vaknade Leo vid tio vi gick upp och åt. Sen tog vi hunden och gick en lång runda. Sen gick vi till mammas jobb och hälsade på. Sen till biblioteket och hämtade en bok till Leo som han fått. Nu sitter vi hemma hos mamma. Har precis fikat lite. Ska snart hem. Fredrik kommer snart hem från jobbet. Första dagen efter semestern. Han såg inte fram emot det idag på morgonen ville hellre ligga kvar i sängen. Tror jag ska ut och gå en lång runda ikväll igen.. Så duktig är jag :)

Igår va jag och Leo hos Nicole och Thilian en runda. Jätte fint har hon fått det. Leo och Thilian hade jätte roligt. Satt och pratade med varandra i soffan. Skönt att få träffa någon annan en Fredrik och mamma och dom. Nicole kom även med förslaget att jag kunde följa med henne in till stan någongång. och det hde ju varit lite roligt. Slippa sitta hemma och glo helt själv.

Jaja nu ska vi gå hem och börja tvätta :(

Kommentarer
Postat av: Nicole

ja du får bannimej hänga med någon dag till stan och t träffa Wicotria och lilla Sebastian :D

2008-08-10 @ 19:50:03
URL: http://niicol3e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0