5 Augusti 2008

Igår va vi hemma hos Mia och Christer en stund. Åt lite mat och fikade lite. Och Leo låg bara och skrattade. Han tycker verkligen om sin farmor och farfar. När vi åkte ifrån Mia och Christer åkte vi förbi Sara, Oskar och Adam så Leo skulle få träffa sin faster en stund. Så sat där i två timmar. Gosade med hennes söta kattungar. Och Fredrik sa att om vi får lägenheten i Rottne ska jag få en av dom :) Vill verkligen ha den svart vita. Så otroligt söt. Oskar och Adam va inte hemma dom va och tittade på bilar. Sen va det hem och fixa med alla kläder i storlek 68 jag fick låna av Sara.

Leo åt vid halv nio igår kväll och somnade vid nio och vaknade vid halv sex idag på morgonen :) Så duktig är han. Sen sov vi till halv tio :) Fredrik är hemma och går i skogen. Sanna kom upp en runda. Vi gick ut och gick en runda. Sen vid halv två va det dags för mig och Leo att vara på bvc för vikt, längd och läkarkontroll. Allt så jätte bra ut med honom sa läkaren. Han väger nu 6590g och är 62cm lång. Han växer som fan just nu. Han har växt 1cm i veckan sen han föddes. Leo har alltså gått upp 2240g och växt 7cm :) Börjar bli så stor. Nästa vecka blir han 2 månader.

I söndags fick han smaka lite katrinplommon. Det tyckte han inte va vidare gott. Va bättre med vällingen han fick efter :) Även AD-dropparna är äckliga. Så det blir ju roligt att försöka få i honom det när han kommer på att han kan vägra öppna munnen.

Vid fem ska jag upp till Nicole och kolla på hennes lägenhet :) Ska bli roligt att träffa Thilian. Va ju längesen jag såg honom nu. Han lär ju också har växt en hel del :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0