28 Augusti 2008

Igår va vi i Omersberga hela dagen. Mysigt bara jag & Leo i hela huset :) Christer kom vid tolv och då lagade han mat till oss. Fredrik kom vid tre. Matade Leo och sen ner till byn för att prata med prästen. Så nu är allt fixat till dess.. På måndag ska vi ringa och beställa smörgåstårta. Måsta handla en massa också. Lite pappdukar och så. Mia lovade att baka tårta ! Ett STORT Tack för det ! Sparade vi typ 1500 där. Räcker ju med att allt det andra kommer kosta pengar. Ännu är det bara Dennis, Milla, Tess & Tobbe som inte kommer. Om resten kommer så är vi mellan 45-50 Personer !

Sanna blir gudmor & Ronny gudfar :)
Vi va även i stan på kvällen. Letade kläder till mig och Leo. Men kom hem med massa kläder till Leo och ett paket blöjor. Men inget till mig :) Men det gör inget. Leo är värd mer :)

Igår när vi gick och la oss sa Fredrik: Jag tror vi ska förlova oss snart. Jag höll på att tappa hakan. Det trodde jag aldrig han skulle säga. Fast han har ju börjat prata bröllop och grejer. Och så ska vi ju börja bygga huset. Här går det fort fram :)


Leo sover så gott just nu. Men måste snart väcka honom och ge honom lite mat. För sen ska vi gå till hönetorp. Tina ska passa Leo medans jag får massage :) Fy fan va skönt. Sen vid halv fem ska mamma passa Leo för då ska jag gå och klippa mig. Ska även försöka färga håret ikväll. Kan ju inte se ut som en morot i huvudet. Jag hade nämligen svart hår innan. Men vill nu inte vara så mörk. Så jag blekte håret två gånger och nu ser det riktigt fult ut. Men men. Och inte kan jag färga det för jag måste klippa mig först. Det är så slitet..

Nähe nu ska jag göra lite mat till min älskling.


Kommentarer
Postat av: XON

Hejsan :D

Besök gärna min blogg.

Jag gör headers, smycken mm.

2008-08-28 @ 12:27:03
URL: http://xon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0