27 Augusti 2008

jaha idag steg jag upp 05:30 ! För vi är i omersberga idag. Ska träffa prästen vid klockan 16:00. Sen ska jag in till stan och handla plastbackar så jag kan packa ner Leos för små kläder. Och så ska jag handla kläder som jag kan ha på mig på dopet..  Så jag är trött nu !! Och inte kan jag gå och lägga mig heller. Leo vill inte sova.. Men men.

Imorgon ska mamma passa Leo en liten stund. Jag ska klippa mig vid halv fem. Och så ska jag färga håret.

På lördag ska vi på 40 års kalas/kräftskiva min moster har fyllt 40 så vi ska in till henne. Och träffa nästan hela släkten. Synd bara att vissa idioter ska dit. Kommer inte vara där så länge. Vi ska till Hans & Karolina på kräftskiva efter det. 

Nähe nu ska jag försöka söva min son så jag också får sova en liten stund. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0