22 Augusti 2008

Jaha denna veckan har gått fort bara för att jag haft något att göra.
Sanna försökte bleka mitt hår igår. Med tanke på att det nästan va svart innan blev det mycket ljusare. Men nu är det typ rödorange med lite blont i. Ser hel konstigt ut. Så Sanna ska snart hjälpa mig att bleka det igen :) Tess satt och höll på med ett släktträd på våran släkt. Slutade med att det blev ganska så stort.. Vi är ju ingen liten släkt.
Tyvärr så har denna veckan gått lite för fort så Tess, Milla & Dennis åkte hem inatt :( Men men. Vi får väl hälsa på dom nästa gång vi åker till Sthlm.

Idag vet jag inte vad som händer mer än att jag ska bleka håret igen.

Imorgon blir det stan med Nicole & Thilian. Kanske skulle träffa Wictoria och Sebastian också. Kan nog bli trevligt. Bättre än att sitta hemma och glo i alla fall.

Ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0