19 Augusti 2008

Idag vaknade vi 10,05. Fick panik typ. Skulle vara på bvc 10,40. Men vi hann :) Så nu väger "lille" Leo 7000g och är 62,5cm lång. Sen gick vi till mamma. Vi har varit i alvesta och handlat. Leo fick två tröjor. Den ena står det "Jag älskar pappa" på och den andra står det "Lik pappa men söt ändå"   :):)

Ikväll kommer min morbror Dennis och mina kusiner Tess & Milla ner :) Ska bli roligt. Inte så ofta man träffar dom..

På lördag ska jag till stan med Nicole & Thilian :) Ska handla kläder till Leo som han ska ha på sig efter dopet. Ska försöka hitta nåt till mig med. Ännu så har jag inte fått höra någon som inte ska till dopet. Om alla kommer blir vi nästan 60 st ! ! Fan va dyrt det blir.. Men men.

Ringde och sa upp min lägenhet idag. Så den 1/12 ska vi vara ifrån den. Men det är vi ju :) Flyttar ju ifrån den 1/10. Så får betala dubbla hyrer i 2 månader. Men det gör inget :) Det klarar vi ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0