15 Augusti 2008

Igår tvättade jag allt som fanns att tvätta i lägenheten. Så det blev 5 maskiner.. Och så diskade jag, lagade, mat, dammade och plockade undan en massa saker och fixade lite. Fredrik fick den stora äran att dammsuga, vattna blommorna och ta hand om Leo. Senare på kvällen kom Sanna förbi.

Leo vaknade vid 6 och ville inte somna om så vid halv åtta tog jag honom och hunden och gick en runda. Och sen gick jag upp till mamma. Har tråkigt. Nicole sover ju vid den här tiden med :) Så henne kan man ju inte heller snacka med. Vad ska man göra idag ? Har verkligen ingen lust att sitta inne och glo om dt ska vara så här fint väder.. Jaja vi får väl se vad som händer..

http://ttiina.bilddagboken.se Ni får gå in på den här sidan för att se mina bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0