14 Augusti 2008

Igår va vi ute hos min morfar en liten runda. Sen när jag kom hem hjälpte jag Fredrik med maten och gick ner i tvättstugan och tvättade 2 maskiner. Ska tvätta 2 maskiner idag också :(

Just nu sitter jag hos min mamma. Pratar med min älskade syster som kommit hem nu.
Igår blev det ingen träning. Och inte idag heller. Ska ta nya tag imorgon och på Lördag.

Igår fick jag iväg alla inbjudningarna till dopet. Så nu väntar jag bara på svar fån alla så jag vet hur många som kommer så jag kan börja beställa tårtor och så. Usch jag får nästan panik när jag tänker på det. Är bara 3 veckor kvar. Måste köpa kläder till Leo som han kan ha på sig efter dopet. Och till mig. Va fan ska jag trycka ner mig i ? Får väl bli en stor klänning eler nåt.. Kommer nog på nåt.

Nähe nu ska jag gå och leta fram dopklänningen.

Ha en bra dag gott folk !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0