13 Augusti 2008

Jaha idag är Leo redan 2 månader. Tiden går skit snabbt.
Idag har jag suttit och skrivit klart alla inbjudningar till Leos dop. Blir mellan 50 och 60 st. Leo hade lite feber igår. Men värkar vara bättre nu. Min stackars lilla älskling.

Igår va vi inne hos min moster Yvonne som fyllde 40. Åt tårta som Nina bakat. Skit gott :) Ska till dom på 40 års/kräftskiva den 30 Augusti. Kan nog bli trevligt. Tränade även igår kväll men tog det väldigt lugnt. Orkade knappt inget. Så idag blir det att vila lite och ta nya tag imorgon. Behöver ju inte träna varje kväll.

Ikväll kommer min älskade lillasyster hem :) Som jag har saknat henne. <3

Nähe nu ska jag leta upp alla adresser sen skicka iväg alla inbjudningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0