12 Augusti 2008

Igår va Nicole och jag ute och gick en runda Skönt som fan. Precis när vi gått klart börjar det regna :) På kvällen va jag och tränade. Skönt som fan att man kommit igång med det. Men det känns lte i kroppen idag. Mamma kunde inte passa Leo för Cilla skar sig i handleden på en trasig kruka så dom va tungna att åka in till läkaren. Så Fidde fick så snällt komma hem :)

Idag vet jag inte vad jag ska göra.. Skit väder ute. Kom på att jag kna börja skriva alla inbjudningskorten till dopet. Mia ringde till prästen idag och vi fick en tid lördagen den 6 september klockan 15:00. Så nu är det en massa att göra tills dess. Är ju inte mer än tre veckor dit ! Fan nu fick jag nästan lite panik :)
Ikväll så är det träning som gäller igen. :) Så duktig är jag :)

Kommentarer
Postat av: http://sandriiisch.blogg.se

Joo ögongodis är dom typ :P jag är kär i klänningar.. finns så många snygga... stylebystars är också en sida med as snygga klänningar och linnen mm =)

hihi jooo =) man får hoppas man kommer i såna någon gång i framtiden haha :D

2008-08-12 @ 17:43:29
URL: http://sandriiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0