20 Februari 2012

Hej på er:) Kanske skulle ta och skriva lite! Våran vardag flyter på som vanligt, jobb, dagis, umgås med familj och vänner. Igår va vi och firade min mamma som fyllde 42 i lördags. På kvällen körde Fredrik ner till Hässleholm och stannar till torsdag :( Idag har vi städat och tvättat en massa. Sen har vi myst på frukt och tittat på film efter det fick Leo hoppa i badet och sen kvällsmat och sen borsta täder. Han somnade så fort jag la honom ikväll så han va ganska trött :) Jag har duschat och nu ligger jag och tittar på Big Brother! Helt väderlöst att ha 24/7 för jag blir ju helt fast :) Men stör mig på Hanna W!! Kan hon va så på riktigt?? Hon måste väl ändå bara spela??!! Imorgon ska jag jobba 8-14 sen på eftermiddagen kommer Mia (Leos farmor) och hämtar honom och han ska sova där och så lämnar dom honom på onsdag efter jag jobbat klart. Onsdag jobbar jag 8-19 och på torsdag ska jag in till sjukhuset igen och få nya sprutor :) Men mår ju redan mycket bättre så nog hjälper det allt :):) Just att slippa smärtan :) Sen när jag är klar där inne så ska jag jobba 14-19 och när jag kommer hem från jobbet är äntligen min älskling hemma :) Jag är så sugen på att göra en sak nästa vecka men vet inte om jag vågar!! Får nog fundera ett par dagar till. Nu ska jag fortsätta titta på Big Brother en stund till innan jag ska sova :) Jag lovar inte att jag ska sriva snart men ska försöka att uppdatera lite oftare iaf :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Är du sjuk eller?

2012-02-21 @ 19:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0