30 September 2011

Nu har vi varit hemma en stund.
Jag har jobbat 8-14 och hämtade upp Leo på dagis vid kvart över två.
Nu sitter han och tittar på mamma mu och äter mellanmål :) Jag ska städa lite sen ska jag duscha för sen kommer Erik :) Eller om vi åker till Erik vi har inte bestämt oss! Men det märker vi isf! Ska även handla lite gott som vi kan äta ikväll :) Och hyra någon bra film :)

Imorgon är jag ledig fast jag skulle egentligen jobbat men bytte helg med en arbetskamrat så nu är jag ledig två helger på raken :) Fast jag har ju iof jobbat tre helger på raken så det spelar ju ingen roll!
Vet inte vad vi ska hitta på imorgon. Beror på vart vi ska vara ikväll. Ska vi till Erik sover vi väl där och då kan vi ju åka till mamma med familj en runda eller om vi gör det på söndag! Vi får se!
På kvällen imorgon blir det filmmys :)

Nu ska jag ta tag i hemmet :)

Ha en bra fredag kära läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0