27 September 2011

Hej nu va det ett bra tag sedan jag skrev något här!
Om det ser konstigt ut är det för att jag testar att blogga från blogg.se appen!
Vi mår iaf bra allihopa! Min hosta hänger i fortfarande men va hos farbror doktorn på återbesök innan idag och lunginflammationen är iaf borta :)
Imorgon är jag ledig men ska lämna Leo på dagis iaf för jag ska in till stan och skriva in mig på körskolan :):):) Bu jävlar ska jag ha mitt körkort! Får passa på medan jag har pengar! Fick ut ganska så mycket mer denna månaden än vad jag räknat med så jag har lagt undan 9000 :)
Vill ha körkortet innan det blir nytt år! Men vet inte om jag klarar det?! Men till sommaren ska jag iaf ha det!

Mina tankar gå även runt en massa. Men kan/vill inte ta upp varför i bloggen. Funderar på att låsa vissa inlägg så jag kan skriva av mig iaf!!!

Nu ska jag försöka sova ska upp vid sju imorgon för att tvätta och sen åka till stan! Nästan så att jag är lite nervös :)
Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0