30 November 2011

Jaha och så va det nu nästan två månader sedan jag skrev något!! Usch va dåligt av mig :)

Allt är för tillfället bra med oss! Jag har varit sjuk och sen när jag väl blev frisk nog att jobba åkte jag på ryggskott!! Men jag kämpade mig ur sängen och lyckades jobba dom korta passen(4 timmar). Ryggen är nu bättre men känner fortfarande av att jag har ont!

Förra veckan fyllde jag år! 24 år! Usch jag börjar bli gammal ;) Fick super fina rosor och pengar av mina söta pojkar :)

I fredags va mamma Peter och barnen här och firade mig. Fick presentkort :) När jag träffade syster min i söndags fick jag även presentkort av henne.

Fick upp alla adventssaker förra veckan också. Tomtarna får vänta någon vecka till. Eller ja vi har satt upp tomtebyn för det ville Leo :) Lägger in en bild på den sen.

Fick även ett erbjudande av VidingeHem om en större lägenhet idag. Men jag tackade nej till den för jag vill inte bo i det området. Och nu har jag kollat på en annan lägenhet som skulle passa oss en stor 5:a. Men nu funderar jag på hur jag ska göra. Den stora frågan jag har är om jag verkligen vill bo kvar i Rottne???!! Vi har pratat lite löst om att flytta in till Växjö men vi får se.

Nu ska jag försöka sova. Men är svårt för jag tänker på min älskade syster hela tiden!! Sanna jag vet att du läser detta så ta det lugnt och försök blir frisk nu!! Lova att du eller Oscar ringer om det händer något så du blir inlagd igen!! Jag älskar dig min kära syster!!



Tomtebyn i mörkret jag ska ta ett kort på den i ljuset imorgon :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0