17 Mars 2011

Igår jobbade jag 15-21.15. Riktigt mycket folk hela kvällen men hann med det jag skulle göra iaf!
När jag kom hem satte jag mig i soffan men insåg ganska så snabbt att jag va jätte trött så det fick bli sängen!
Idag vaknade jag av Leo vid halv sju. Men jag gav honom min telefon så fick han titta på Mamma Mu så kunde jag ligga i sängen en stund till. Vid halv åtta va han jätte hungrig sa han så det a bara till att stiga upp. Vi har precis ätit lite och Leo är ju för söt när ahn hade ätit 2 mackor och lite fil med flingor sa han "Nu mamma är jag mätt i min tjocka mage" haha jag skrattade åt honom. Han är för söt han säger så roliga saker. Och nyss fick jag en liten chock då han kom och sa att han ville räkna för mig och han räknade till 19 utan problem =)
Tiden går för fort han växer så det knakar. 98 kläder är inte att tänka på allls! Bara 104 som gäller. Undrar om han gått över 1 mete lång nu?! Han va ju 99cm för någon månad sen och han har ju växt en hel del sen dess!

Idag ska Leo lämnas på dagis 11.20 och jag ska jobba 12-19. När jag kommer hem ska jag packa lite för helgen!
Blir nog att vara hos mamma hela helgen =) Har ju inte träffat dom på 2 veckor! Leo han tjatar om dom hela tiden. Och det roligaste är att han tjatar om Peter(styvfar) och Oscar(systers pojkvän) mest!

Nähe nu ska jag ta tag i hemmet lite för det är det ju inegn annan som gör!! 

Kommentarer
Postat av: Syrran

Kommer du idag? =)

<3 <3

2011-03-18 @ 13:52:00
URL: http://ridtravartjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0