1 Mars 2011

Jaha ny månad nu då =) Närmar sig våren =)

I lördags kom mamma, Sanna, Kenny och Cilla vis två tiden. Lagade lite mat, fikade och pratade en massa. Dom åkte väl runt ju tror jag =)
Ronny och Patric kom på kvällen och busade med Leo och så tittade vi på melodifestivalen. Vilken skit!! Jag kan inte fatta att Linda bengtzing går vidare hela tiden. Hennes låtar låter ju likadant bara att hon bytt texten!! Fastnade för Nicke Borgs leaving home! Riktigt bra och den lyssnas det mycket på just nu =)

I söndags va vi och firade Mia som fyllde 60 igår!

Igår började vi dagen med mys i soffan och sen dagis vid halv elva och jag gick och klippte mig och fick ny färg och slingor i håret! Nöjd som vanligt när jag kommer från Malin =) Jag va färdig vid kvart över ett och då va det bara att gå hem och byta om till jobbkläder för att jobba 14-19. När jag kom hem tittade jag på tv ochh sen blev det sängen =)

Idag vaknade Leo vid halv sju så det va bara till att stiga upp och se glad ut! Han tittar just nu på Nicke Nyfiken och jag har äntligen beställt en boxer så om ca 10 dgar kan vi se fler kanaler =)
Ska snart klä på oss för att gå en promenad och ska även gå förbi malin på hår&häpna och se om dom har någon klipptid till Leo!
I eftermiddag blir det jobb 15-21.15

Mycket jobb denna veckan
Måndag 14-19
Tisdag 15-21.15
Onsdag 15-21.15
Torsdag 8.45-15
Fredag 8.45-14
Lördag LEDIG =)
Söndag 17-21.15

Sen kör det på nästan hela veckan också =) Men skönt att man har jobb så man får in lite pengar =)

På fredag ska jag till Ann-Sofie. Vi ska äta något gott, dricka lite vin och öl och bara prata och glo på tv =) G och Stabel kanske skulle komma med och då får man ju alltid roligt =)


Nu tjatar Leo om att gå ut så det är väl bäst vi gör det =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-03-01 @ 09:14:03
URL: http://elinpk.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ja den är skit bra, han gör många "svängiga" låtar också :) De värsta med den låten är att man blir beroende av den ;) <3 <3 <3

2011-03-01 @ 12:03:05
URL: http://ridtravartjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0