31 Januari 2011

Leo kräktes bara 2 gånger i lördags och va vaken hela dagen ändå va han vaken till nio på kvällen!

Igår steg han upp vid sju och jag steg upp med honom så fick Fredrik sova lite! Igår mådde Leo jätte bra och va hur pigg som helst men vi kunde ju fortfarande inte åka och hälsa på någon eller göra något då han smittade fortfarande. Men vid ett klädde vi på oss och gick ut och lekte skogsmullar. Gick en runda i skogen och Leo lekte lite. Vi va ute i 2 timmar =)
När vi kom hem igen önskade Leo våfflor till middag så det åt vi med grädde, glass och sylt till.
Ställde mig även på vågen igår bara för att kolla och totalt på 7 dagar har jag gått ner 5 kg =)=) Blev väldigt glad då jag inte gjort något speciellt. Slutat med godis och läsk och annan skit på vardagarna och äter på fasta tider. Dricker mycket vatten och tar 2 raska promenader om dagen. Och det har gjort susen =) Så nu ska jag verkligen fortsätta och kämpa. "Bara" 8kg kvar till vikten innan jag blev gravid med Leo. Fast jag skulle vilja gå ner 4 kg till så totalt vill jag ner 12kg till!
Vi tittade på en skit dålig film på kvällen igår och sen blev det solsidan och time out sen va det sängen. Jag somnade direkt men vaknade vid tolv av att jag mådde riktigt illa! Trodde verkligen jag skulle bli tvungen att spy så jag klev upp och in på toan men då försvann allt. Gick och la mig igen och mådde precis som vanligt!

Idag steg vi upp vid halv sju. Fredrik åkte till jobbet och jag är hemma med Leo. Han är trött idag och så har han ont i magen igen!!! Vill att detta ska ta slut nu så vi kan gå tillbaka till dagis och jobb! I eftermiddag så har det gått 48 timmar sen Leos senaste besvär så han kan ju gå till dagis imorogn men om han säger att han har ont i magen idag får han vara hemma imorgon med så han inte smittar alla barnen på dagis!

Nu ska jag ta honom och gå in och lägga oss igen!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0