23 Januri 2011

Igår va vi i Ormesberga grillade korv och hade trevligt.
Vid halv fem körde vi hem och jag bytte kläder sen åkte vi in till stan och hämtade Patric och Ronny sen åkte vi till Värnamo för att äta! Åkte lite överallt när vi åkte hem!
När vi kom till Växjö igen hyrde vi lite filmer på gvg och tittade på när vi kom hem. Snackade en massa och vid klockan halv tre orkade jga inte hålla mig vaken mer så då gick jag och la mig =) Inte så roligt att Leo ville stiga upp redan vid tio i sju idag men det va bara till att stiga upp och se glad ut =)
Fredrik ska få sova i 30 minuter tilll innan jag väcker honom för frukost. Sen ska vi handla lite och sen åka till mamma med familj =)

Ikväll vid sju ska jag iväg och träna med Cilla och Malin =) Ska bli skönt att komma igång på riktigt igen! Nu ska dom sista kilona bort innan sommaren!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0