18 Januari 2011

Idag steg vi upp vid halv nio. Jag tog en dusch och sen åt vi frukost.
Vid kvart i tio gick vi bort till bvc.
Allt gick super. Han va jätte duktig pratade på och ritade gubbar och klippte ut dom till henne. Berättade vad alla saker heter som låg i väskan hon hade dom sparkade boll och gjorde en massa annat. Han är nu 99cm och väger 17.7kg han är riktigt stoooor min kille =) Hon tyckte även att han va nästan för "duktig" för att bara vara 2½. Pratet va som en 3½ åring och lika så hans utveckling, det va faktiskt riktigt roligt att höra =)

Nu ska vi äta tidig lunch. För mig blir det tonfisk, keso och kokt ägg. Leo får varma mackor =)

Jag ska jobba 15-19 idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha snacka om att skryta! Det där kan ju du bara säga att hon på bvc sa! hur ska vi som läser veta att det är sant?

2011-01-18 @ 14:37:31
Postat av: din skratt guide

Hejsan, gillar du de är extra goda skrattet om dagen ?

kolla då in min blogg & skratta ! :D

2011-01-18 @ 18:52:48
URL: http://skrattfeber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0