15 Januari 2011

När Leo väl sover länge så ringer ju självklart Fredriks jävla telefon!! Nog för att klockan va tio över nio men ändå! SUCK!

Igår va det i alla fall trevligt och god mat. Vi va hemma vid kvart i nio. Vi hyrde en film- DIE. Se den inte så jävla dålig! Gick och la oss vid elva. Jag fastnade med en bok så jag läste lite över 50 sidor. Sen spelade jag lite på telefonen för jag hade jätte svårt för att somna. När jag släckte lampan va klockan halv två.

Ja idag blev vi ju väckta av Fredriks telefon då hans kompis ringde och ville att han skulle hjälpa honom köra snö!! Varför ta på sig något som man ändå inte klarar utan måste ha hjälp varenda jävla gång det kommer lite snö!! Nu vill jag inte ha mer snö så jag och Leo kanske kan få träffa Fredrik lite mer än på kvällarna!
Usch vad jag känner att jag klagar men blir så trött på det!

Men idag måste han vara hemma till halv tre då jag börjar jobba vid tre! Ska bli skönt att jobba lite. Särskilt när man jobbar med Malin ikväll =)

Imorgon åkte jag också på att jobba skulle jobbat 17-21.15. Men Mia ville byta så jag skulle jobba 8.30-15 el. 17. Måste ringa henne sen och kolla vilken tid hon skulle komma!

Nu ska jag äta lite frukost sen ska jag sätta i gång och baka bröd =)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0