14 Januari 2011

Igår slutade jag vid 18. När jag kom hem lekte jag lite med Leo och sen åt jag lite. Tittade på twiligt new moon också. Vi fick tvinga Leo i säng vid halv tio. Fattar inte vad det är med honom, han stiger upp mellan 7-8 på morgonen sover ingen middag och kan lätt vara vaken till 22-23 på kvällen om man inte tvingar honom i säng! Men spelar ingen roll att han lägger sig så sent för han är ändå jätte pigg på morgonen efter. Jaja det är väl bara en period som jag snart hoppas går över!

Just nu sitter jag och dricker en kopp kaffe och Leo tittar på barnkanalen. Jag är redan färdig för jobb bara Leo som ska göras klar för dagis. Men det är ju lugnt ska gå om 40 minuter så det hinner vi ju =)
Ganska skönt att ha dagis på andra sidan vägen och när jag lämnat honom har jag 3 minuters promenad till jobbet =)

Jag slutar vid 17 idag. Fredrik hämtar Leo på dagis och när jag kommer hem ska jag bara byta kläder sen ska vi till Fredriks pappa och fira honom =)
Efter vi firat honom blir det väl lugnt med en film eller något =)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0