13 Januari 2011

Igår steg vi upp vid kvart över sju för då ville inte Leo sova mer! Jag började städa lite i köket och Leo hjälpte till och torka bord och bänkar =) När vi städat överallt så bakade vi några kakor som jag glömde bort i ugnen då jag dammsög dom andra rummen så jag hörde inte när klockan ringde så jag lyckades bränna dom lite. Men några av dom gick och äta och dom va riktigt goda.
Vid elva kom Ann-Sofie och Milo. Jag tvättade mellan 11-15. Vid ett tiden gick vi till affären och handlade mat och fika. Fick bli oxpytt och stekta ägg. Fikat åt vi aldrig =) Vi hyrde även filmen vampyrer suger. Den va sådär.
Ann-Sofie åkte hem vid kvart i fyra kanske? Jag och Leo tände en massa ljus och tittade på shrek. Vi åt lite glass och bara myste. Vid sju kom Fredrik hem och vi tittade lite på tv sen satte vi igång twiligt och då somnade Leo.

Idag vaknade han vid åtta vi steg upp jag fixade frukost till honom och jag gick in i duschen. Nu ska jag ta en kopp kaffe och äta något.
Senare blir det jobb 13-18.

Imorgon jobbar jag 9-17 sen efter det ska vi ut till Ormesberga och fira Fredriks pappa som fyller år.
Lördag jobbar jag 15-21.15

Ha en bra dag kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0