26 Februari 2011

Jaha lördag idag då =)


Igår jobbade jag 14-21.15. Man märkte ju i alla fall att det va löning igår. Helvete va folk! Men efter klockan 19 va det lugnt. Nästan för lugnt istället =)
När jag kom hem slängde jag mig på soffan med en påse chips och lite juice och tittade på filmen Wimbledon. Har sett den typ 100 gånger men jag tycker den är rätt bra så det fick bli den igen =)

Idag vaknade jag av Leo vid halv åtta! Gick ner och fixade tvättid så nu håller jag på och tvätta ska ner dit snart igen.
Leo är här nu men blir snart hämtad av sin pappa då jag behöver ha lite egentid känner jag! Vaknade med en sådan jävla huvudvärk och Leo är på riktigt dåligt humör!!! Allt är fel och han lipar för minsta lilla! Så ringde till Fredrik så han skulle snart hämta honom!
Funderar på om man kanske skulle leta reda på någon som vill åka in till stan med mig?!

Jag skulle jobbat 15-21.15 idag men bytte tid med M då hon ville jobba ikväll om jag tog hennes 8-15 lördag v 10 så det gjorde jag gärna =) Så nu är mna ju ledig hela helgen =) SKÖNT!

Nu ska jag packa lite saker som Leo ska ha med sig sen ska jag försöka planera vad jag ska äta till middag idag =)

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0