24 Februari 2011

Igår jobbade jag 8-14. Hem och lämna lite saker och hämta receptet på Leos medicin som kommit med posten. Över till dagis och hämta honom sen till apoteket. Va helt inställd på att betala dessa 622.50 som den kostar enligt internet. Men när jag väl är där säger hon att landstinget bjuder alla barn på det =) Det gjorde ju inte direkt mig något =)
När Fredrik kom hem gjorde vi potatiskroketter, Lövbiff och beasås med vitlök. Riktigt gott =)
Vi tittade lite på tv på kvällen och sen blev det sängen vid 22. Hann bara lägga oss så började Leo hosta som en dåre! Han klöktes stackarn men fick upp en hel del med slem! Han somnade i alla fall om och sov till halv nio idag =)

Funderar på vad vi ska göra idag! är sugen på att åka till stan till grand samarkand en massa nya butiker som öppnar där idag! Men inte roligt att gå där själv och alla andra jobbar ju =(

Nu ska vi fixa lite frukost sen kanske klä på oss och gå ut en runda =)

Kommentarer
Postat av: ♥ESSEY♥

Snygg blogg =D

Kommentera gärna min blogg också =)<3



Kontakt: [email protected]

2011-02-24 @ 14:05:55
URL: http://esseys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0