22 Februari 2011

I fredags åkte vi och fixade det sista till mamma som fyllde år. Gick in på maxi och köpte en tårta som vi fikade på efter maten =) Mamma öppnade sina presenter och blev nöjd (hoppas jag =)). Mamma och jag satt vakna till klockan 02 och pratade en massa.

På lördagen ville Leo upp redan vid 05 men jag fick honom att somna om till klockan halv sju. Lagom trött va jag men fick snällt kliva upp. La mig på soffan och ungarna lekte!
Vi va en runda hos Birgit och hälsade på där fick ungarna pengar som dom kunde handla lördagsgodis för =)
På kvällen lagade jag mat. Blev korvstoganof och ris. Efter det började jag göra mig klar och vid nio åkte jag med Ann-Sofie till Tobias i alvesta. Va en massa folk där men nästan alla drog in till stan men G, Stabel, Martin och Andreas va kvar! Slutade med att vi gick hem till Martin. och tack vare G har jag blåmärken och har ont i min högra handled =) Hur jobbiga än G och Stabel är så kan man ju inte låta bli att tycka om dom förbannat mycket! Man kan ju inte låta bli att skratta åt dom i alla fall =)
Vi åkte hem vid 02 och jag somande väl vid 03. Leo vaknade vid sju men han gick upp och lekte med Cilla och mamma så jag låg kvar i sängen tills halv nio.

På söndagen blev Leo jätte dålig fick feber och hade det jobbigt med astman.

Igår va han ännu sämre! Åt inget på hela dagen fick tvinga i honom dricka. Och han hade över 40 graders feber.
Jag jobbade 14-19. När jag kom hem åt jag lite och sen skulle vi titta på film men jag såg 30 minuter sen somnade jag! så somnade vis halv nio och sov till sju idag så fått igen lite sömn från helgen i alla fall =)

Idag är Leo bättre. Han hostar inte lika mycket och astman är mycket bättre. Febern ligger på 38,5-39 så den är ju lägre =)

Vi håller på att tvätta idag. Jag ska jobba 15-19 idag.

Imorgon jobbar jag 8-14 torsdag är jag ledig och fredag har jag kvällen 14-21.15!

Ska kolla med min kära vän Ann-Sofie om jag kanske kan få komma till henne och Milo på lördag!

Nu ska vi ner i tvättstugan igen =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Kika gärna in på min träningsblogg!

Kram

2011-02-23 @ 22:20:49
URL: http://alifechangeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0