17 Februari 2011

Såååå trött idag!

Igår vaknade vi av att Fredriks chef ringde vid kvart i sex och väckte hela familjen!! Fredrik blev tvungen att jobba även om han inte varit frisk från magsjukan i 48 timmar. jaja det blir ju deras problem då dom kanske får ligga i att istället! Och jag hoppas verkligen att chefen får det!
Efter Fredrik åkt gick vi upp och myste i soffan. Vi åt lite frukost och vid halv nio sa Leo att han va trött ovh ville gå och lägga sig =) Så det gjorde vi och båda han och jag somnade nästan direkt. Vaknade vid halv tolv!!!! Ganska utvilad =) Jag gick upp och duschade och fixade lite vid tio i tolv väcktr jag Leo för då hade han sovit i 3 timmar! Vi fixade lite mat. Och sen lekte vi på hans rum.
Fredrik kom hem vid tjugo i tre och då gick jag till jobbet och jobbade till kvart över nio.

Idag vaknade jag av att Leo spelade på min telefon vid tio över sju. Vi har precis ätit frukost och funderar på om vi skulle åka in till stan eller om jag fixar mammas födelsedagspresent imorgon innan vi åker till henne. Min mamma fyller år imorgon =) Vi åker dit imorgon efter jag jobbat 8-15. Så tänkte jag skulle packa nästan allt idag så är vi klara till Fredrik kommer hem vid 16. Sen stannar jag och Leo där hela helgen =)

Nä jag orkar nog inte åk ain till stan idag! Så kallt och så är det inte roligt att gå där själv. Så jag hoppar det. Kanske skulle vänta på att affären öppnar sen gå och handla så vi kan baka bullar som vi kan ha med oss imorgon. Ja så får det bli =)

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0