13 Februari 2011

Igår steg Fredrik upp med Leo och jag låg kvar till halv nio sen steg jag också upp! Vi åt lite frukost och sen åkte Fredrik och Leo. Leo va hos sin farmor och farfar och Fredrik hjälpte sin syster att flytta. Jag låg på soffan mest hela dagen. Va ute och gick en runda i det fina vädret. Sen blev det jobb 15-21.15.
När jag kom hem tittade vi på en film Leo vaknade och ville absolut inte sova mer. Vi försökte med allt, välling, läsa saga, sjunga, sitta hos oss i soffan det va bara en sak som fungerade och det va att få ligga mellan oss i våran säng. Vet inte vad det är om det är mycket drömmar han har nu för det är tredje natten denna veckan som han vaknar och verkar livrädd stackarn!

Idag vaknade han vid halv åtta vi har precis ätit lite frukost och nu funderar vi på vad vi ska göra idag! Ska åka in till stan en runda och fixa en sak och sen ska vi nog ut till mamma och dom!

Idag är det bara 4 månader kvar tills min lille "bebis" blir 3 år! Kan inte fatta att han fyller 3år!!! Va fan tog tiden vägen? Det roliga är att många av kompisarna på dagis har fått små syskon så nu är det ett evigt tjatande här hemma om att han vill ha en lillasyster =) Och när vi säger att det får vänta tills han blir större blir han arg och skriker "Men Leo vill ha en lillasyster. Du får köpa det mamma!" =) Han är ju för söt! Men jag vill verkligen inte ha fler barn just nu. Leo är så aktiv och sen har jag inget fast jobb ännu och för liten lägenhet så nej! Om 3 år är det rätt lagom =)

Nu ska jag sätta mig ner och mysa med Leo =)

Ha en braa dag!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag tycker att du har en skitfin blogg! Har du tid så slå även ett öga på min :D.

2011-05-07 @ 17:19:27
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0