1 Februari 2011

Igår tog vi det lugnt hela dagen. Fredrik kom hem lite tidigare för han hade så jävla ont i huvdet.
Vi åt lite våfflor som va kvar och myste i soffan hela kvällen =)
Leo somnade vid nio och vi gick och la oss vid tio. Jag som vanligt somnade nästan direkt =)

Idag väckte Leo mig vid halv åtta! Jag låg kvar och drog mig lite i sängen och läste lite. Leo gick upp och satte på barnkanalen och tittade på det. Vid kvart över åtta kom Leo in och sa att han ville ha frukost så då åt vi det!
Nu tittar han på Sune och jag ringer en massa telefonsamtal. Nu ska jag ringa det sista samtalet och det är till telenor. Ska fråga varför i helvete dom inte har fixat min röstbrevlåda ännu!! Sega as!!!!!!

Fredrik kommer hem vid halv tre för att ta över här hemma och jag ska då jobba 15-19 =) Ska bli skönt att få jobba igen =)

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0