5 December 2011

Blir ett litet inlägg idag då jag är trött.

Igår va vi på kalas och det va trevligt.

Idag har jag jobbat 10-20. Alltid lika roligt och trevligt att jobba ihop med handla24 gänget :):)

Nu ligger jag i sängen och ska snart släcka lampan och sova.

Imorgon jobbar jag 15-19
Onsdag är vi lediga då ska vi baka lussebullar hade jag tänkt mig
Torsdag jobbar jag 15-19
Fredag jobb 8-14
Lördag jobb 8-15
Söndag julbord med jobbet

En full vecka!!! Måste försöka boka in en träff med min familj också!

Nähe sova va det :)

Måste bara berätta hur stolt jag är över min stora kille vällingen slutade han helt med för 1 år och 5 månader sedan, blöjan har han varit utan i nästan 1 år och på torsdag är det 3 veckor sedan vi slutade med nappen. Allt har gått super bra. Lite svårt att sluta med nappen men har gått riktigt bra ändå :):)

Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0