20 April 2011

Förra veckan va jag på ett möte inne i stan på viktcenter. Idag ska jag dit igen och få väga och mäta mig och få alla mina grejor. Så hejdå mina sista 15 kg!!
Enligt deras schema dom går efter hur mycket jag kommer äta (kommer enbart äta deras soppor 3 gånger om dagen) och träna så ska 15 kg vara borta på 2-2½ månader =) Lagom till sommaren =) kan man ju visa sig på stranden utan att behöva gömma sig =)

Det va ju inte direkt billigt. 600 i startavgift och sen 866 i månaden dom första 6 månaderna och sen 499 dom sista 6 månaderna och man måste vara medlem i minst 12 månader. Sen kostar deras soppor 500 i veckan. men visst det jag äter ju ingen vanlig mat så det spelar ju ingen roll.  men det är fan värt det bara jag blir av med all övervikt nu! Har gjort allt här hemma men går ändå inte ner mer. Så nu kör vi =)

Jag kommer lägga upp alla mina mått och så =)

Ha en bra dag det ska jag ha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0