4 September 2010

Jaha då va vi inne i September!! Tiden går för fort!

Igår jobbade jag 8-14.30 och sen jobbade jag igen vid 17.45-21.15. Fredrik och Leo hämtade mig utanför jobbet sen åkte vi in till stan. Va inne i garaget och pratade lite. Men va bara där till tio sen åkte vi hem och tittade på wallander-byfånen.

Leo väckte oss vid kvart över åtta idag. Vi åt lite frukost och sen åkte vi till Vislanda. Fredrik åkte in till stan för att hjälpa sin syster flytta. Vid två åkte jag, Leo, mamma, Kenny och Cilla ut till skogen för att plocka svamp. Hittade bara 10 stycken men en massa blåbär blev det =) Fanns hur mycket som helst men vi gav upp när jag blev biten av två älgloppor. Ont som fan gjorde det!!
Åkte lite runt om i skogarna men hittade inte mer. Åkte hem till morfar och tog en snabb fika sen vidare hem till mamma. Så nu tittar jag på medans mamma gör pannkakor som vi snart ska äta sen ska vi mysa med lite godis och chips. Fredrik kommer nog vilken minut som helst också.
Blir väl en runda förbi garaget ikväll med =)

Imorgon ska jag, Fredrik, Leo, mamma, Peter, Kenny och Cilla åka till Emmaboda för att titta på biltävlingar =)

ska vara lite social mot min mamma nu, men ni fick i alla fall lite uppdatering =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0