Svar till anonym

Anonym om Svar till anonym: Men du kan ju säga vad du tycker i alla fall.
Tycker du som jag att dom är löjliga?? Ingen av dom kan ju sluta. Och Nicole sitter sen och lipar på sin blogg om hur elak Wictoria är mot henne när hon själv inte kan sluta svara Wictoria!!


Anonym
om Svar till anonym: Är du så jävla feg så du inte vågar svara på min fråga?


Svar: Fortfarande lägger jag mig inte i det för det är inte mig det handlar om!! Och jag feg?? Vem är det som är feg egentligen som inte vågar stå för vem du är?? Lätt och sitta och vara "kaxig" när man är anonym så kom inte och snacka om att vara feg till mig!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha du är ju patetisk!! Jag sa inte att du skulle lägga dig i bara säga vad du tycker. Och nej jag är inte feg men du känner inte mig så då spelar det ingen roll om mitt namn och mailadress finns med :)

2010-10-07 @ 09:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0