23 November 2010

Va kul att komma till jobbet och upptäcka att dom flesta hade koll på att jag fyllde år =)
Gick jätte bra att jobba och vid sju gick jag hem. När jag kom hem kom jag på att det va lite saker jag glömt att handla så Fredrik fick gå bort till affären!
Blev sängen vid tio men Leo vaknade vid elva och va jätte varm. Han fick lite alvedon och han somnade gott efter en stund!
Idag vaknade vi vid nio och Leo va jätte varm igen. När jag tände sänglampan fick jag se hur han såg ut och insåg att han fått vattkoppor! Min stackars lille kille. Fast han är rätt pigg ändå. Han åt mycket till frukost och nu leker han på sitt rum. Han fick lite alvedon till innan för när jag tog tempen på honom låg den på 39,8. Idag börjar jag vid klockan tre som tur är för Fredrik kunde vara hemma till kvart i tre och likadant imorgon och på torsdag är jag ledig på fredag vet jag inte vem av oss som ska vara hemma! Det märker vi!

Nu ska jag gå in och leka lite med min son, om jag får vara med för det är inte alltid man får det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0