22 November 2010

Igår slappade jag hela dagen =) Vid fem kom Fredrik och Ronny och några minuter efter det kom Leo med sin farmor och farfar han hade varit med dom inne hos sina kusiner i stan =)
Vi gick och handlade sen gjorde vi varma mackor. Nr vi ätit klart satte vi igång en beck film och efter den blev det en till =) Sen blev det sängen!

Idag börjar jag jobba vid 14 så jag funderar på om jag skulle ta Leo och gå ner i källaren och hämta upp alla adventssaker och julgardiner. Så kan jag börja lite smått med att putsa fönster, torka och hänga upp julgardinerna så slipper jag göra allt på söndag =)

Men först ska jag in i en dusch!

(Idag fyller jag 23år =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0