15 November 2010

Igår åt vi bakpotatis och en massa gott till =) Vi kollade på två beck filmer och sen slutet på vem kan slå Filip och Fredrik! Sen blev det sängen och som vanligt när jag går och lägger mig blir jag jätte pigg, så klockan va kvart över tolv när jag släckte lampan!

Idag vaknade Leo vid åtta! Vi steg upp och fixade lite frukost. Dom ringde precis från jobbet så det blir lite ändrat jag börjar vid 12 istället för 14. Men det gör inte mig något blir några hundralappar extra =)

Leo och jag ska snart äta lite fruktsallad =)

Hoppas på att det kan vara uppehåll ett tag till så man kan ut och gå en runda. får först se vad klockan blir för ska lämna Leo på dagis vid kvart över elva!

Nu tjatar Leo om sin fruktsallad, det är bland det godaste han vet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0