19 Mars 2010

Idag va sista dagen för denna veckans praktik. Satt en timme i kassan idag för mer fick jag inte sitta för hon som började vid tre. Hon är en riktig jävla surfitta! Ursäkta språket men jag verkligen hatar henne!! Men jag pratade med Hasse(chefen) och han ska prata med henne! Vid kvart i fyra kom Hasse och sa att jag förtjänade att sluta så då gick jag och hämtade Leo.
Nu har vi precis varit och handlat. fredrik och Leo diskar och jag ska börja med kvällsnaten som idag kommer bli våfflor, sylt, grädde och glass =) Ronny kommer också hit och äter och glor på en film =)
Till filmen ska vi dippa lite grönsaker =)

Leo börjar bli trött så ska börja med våfflorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0