29 December 2010

Igår jobbade jag 15-19. Trodde jag skulle dö på dom få timmarna. Hostan blev värre och jag frös som fan.
Idag skulle jag jobbat 15-21.15 men blev tvungen att sjukanmäla mig på morgonen då jag vaknade med feber!! Det värsta med denna förkylning är att det är så svårt att andas! Gör fruktansvärt ont så fort jag hostar och känns som om någon sitter på mitt bröst för så tungt är det att andas! Har tagit Leos astmamedicin två gånger idag det blev bättre i typ 30 minuter sen va det tillbaka igen!
Får kolla hur det är imorgon annars får jag vill ringa till den förbannade vårdcentralen!

Jag sitter inne i sängen och skriver detta för här är det lugnt och skönt. Leo härjar som en galning med Fredrik och Ronnt i tv-rummet!! Nu ska jag tvinga Fredrik till affären för att hyra film och handla choklad till mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0