26 December 2010

Dagen igår blev 100 gånger bättre än julafton. Vi kom till mamma vid elva igår. Cilla fick öppna sina födelsedagspresenter. Jag, mamma och Cilla åkte till Birgit en runda och lämnade blommor och lite lotter. Vi fick även lite fika av henne. Va där i ungefär 45 minuter sen åkte vi hem till mamma och dom igen och började med tårtan för vi skulle ha lite kalas för Cilla. Efter det blev det julklappsutdelning =) Leo blev super nöjd med allt =) Av mamma och dom fick han: ett bord och pall, ritbord från ikea, pennor och kritor till ritbordet, böcker, eltandborste och en maskin liknande sak från bilar filmen och en liten bägarn till det =) Av Birgit fick han en stor bondgård med traktor och djur till och av Sanna fick han memory med toy story 3 på.
Jag och Fredrik fick: stekgryta i gjutjärn, presentkort på ikea på 1000 kronor, pengar och lotter. Super nöjda blev vi =) Så nu har vi 2600 att handla för på ikea så dit ska vi åka om 2 veckor eller något =)
Vi åkte hem från mamma vid halv elva tiden och vi hade haft en jätte trevlig dag =)

Idag på morgonen steg Leo upp vid sju jag låg kvar i en halvtimme. När jag klev upp fick Fredrik ett uppdrag av Leo och det va att hämta in alla saker från bilen så han har hunnit leka med allt. Vi satt vid hans nya bord och spelade memory en stund sen ville han rita och sen va han tvungen att testa bondgården och sen kom han på att han ville åka till farmor och farfar. Så Fredrik och Leo åkte för snart en timme sedan. Jag valde att stanna hemma är så förbannat jävla förkyld. Ont i hals, känner mig febrig, hostar och snorar!
Ska i alla fall gå och handla lite mat sen! Patric och Ronny kommer nog sen och jag bestämmde att vi ska äta tacos ikväll. Vad som helst men inte julmat!!! =)

Nu ska jag lägga mig på soffan och slappa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0