24 September 2009 - Mellanmål

Nu har vi ätit lite mellanmål. Jag tog en banan och Leo åt banan och macka.
Om ca 1 timme slutar Fredrik jobba han ska bara stanna till i affären och köpa blöjor. Vi köpte huggies (tror jag dom stavar) sist när vi handlade bara för att libero va så dyra. Men kommer aldrig för i hela mitt liv köpa billiga blöjor igen. Dom håller inte tätt en hel natt och så måste man tvätta va Leo varje gång man byter blöja på honom för det lossnar som små gelé bitar och stora och klumpiga ingen riktig passform och nu sen han började använda dom blir han jätte röd i rumpan. Nej fy! Kommer hålla mig till dom lite dyrare libero nu. Dom vet jag att dom är bra!
Igår satt Leo på toan för första gången. Han kissade inte men han satt där en bra stund. Ska köpa en potta till honom nästa gång vi är inne i stan. Någon som har förslag på bra märke?

Nu kom Leo med en bok så han vill nog att vi ska sätta oss och mysa och läsa den så det ska vi göra nu!

Kommentarer
Postat av: mia

hehe javisst =)

2009-09-24 @ 17:16:52
URL: http://theo070723.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0