10 November 2009

Jaha kanske skulle skriva lite igen då! Jag känner att jag har varken tid eller ork till bloggen. Men men!

I söndags tog jag Leo och steg upp så Fredrik fick ligga kvar till halv nio. Då ville Leo väcka honom. så vi gick in till honom och väckte honom när han vaknat hämtade jag paketet som jag fixat som en fars dag present från Leo. Leo hjälpte honom att öppna det =) Han fick en ny plånbok för han förra höll knappt ihop. Efter vi ätit frukost och lite så åkte vi ut till Ormesberga och va där hela dagen. Åt god mat och på eftermiddagen kom Sara, Oskar och lilla Emma. Adam va redan där för han hade sovit där. Vi fikade och sedan åkte vi hem. På kvällen tvättade vi och så tittade vi som vi alltid gör på söndagar på ossip girl och vem kan slå filip och fredrik.

Igår gjorde vi inte så mycket. Va ju så tråkigt väder så vi va inne nästan hela dagen. På kvällen blev det titta lite på tv och vi gick och la oss redan vid nio.

Idag vaknade Leo vid kvart i sju. Gjorde lite välling och sen låg vi kvar i sängen och gosade till klockan va kvart i åtta. Klädde på Leo och fixade allt till dagis och lämnade hon där vid hal nio. Nu ska jag smörja min rygg med lite voltaren och sen ska jag lägga mig. Börjar få så ont i ryggen igen!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Maten blev väldigt god. Och så enkel den va men ändå lite lyxigt :) Det blev en uppskattad rätt av både sambo och svärföräldrar!

2009-11-10 @ 10:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0