30 Juni 2009

Igår diskade jag och plockade lite här hemma. Försökte ligga ute i solen ett tag för att bli lite brun men det va för varmt. Idag kunde det eventuellt komma lite regn och det skulle nog behövas. Men sen skulle det bli fint väder igen. Igår ringde Fredrik vid tre och sa att killen med turbon som Fredrik skulle möta i Jönköping imorgon undrade om dom kunde ta det igår då. Och det gick bra sa jag. Skulle möta honom utanför ikea i Jönköping vid åtta. Jag lagade lite mat tills Fredrik kom hem. Blev potatis, nötkött och brun sås. Kastade i oss det och packade Leos saker och satte oss i bilen. Va i Jönköping vid sju. Gick in på ikea och handlade lite saker. Blev 3 skohorn, plasttallrikar till Leo, svart rullgardin, mjuk boll till Leo, duschbollar, ram och 16 galgar. Så nu har vi inhandlat det lilla som behövdes. Gick på 451 kronor. Efter vi va klara på ikea blev det en runda in på a6 center gick där och kollade tills dom stängde vid åtta. Gick till bilen och Leo fick välling vid nästan tio över åtta ringde killen med turbon. Vis tjugo över åtta började vi köra hem. Stannade till i Lammhult hos Jimmy och hämtade lite saker. Va hemma vid tjugo i tio ungefär och då blev det sängen.

Idag sov Leo till halv åtta =) Så skönt att han ibland kan sova länge! Vi åt lite frukost och nu hamnade jag här. Men skulle bara skriva en liten uppdatering för nu ska jag fortsätta leka med Leo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0