9 Januari 2009 - Paus

Ja nu tar jag en paus från allt. Har strykt massa kläder och gardiner. Har även fått ner och upp gardiner i Leos rum. Har plockat lite så nu börjar det se ut som vårat hem igen. Inte en svinstia! Jag och Leo har precis ätit mat. Jag åt korv, potatismos och gräddsås medans Leo fick spagetti och köttfärssås. Gjorde egen mat till honom men den ville han inte ha :) Måste fråga bvc läkaren när jag ska dit om han kan äta korv. Det är ju massa salt i nästan alla korvar. och det är ju inte bra för små barn.

Leo ligger just nu och rullar runt på golvet och leker med bilen han fick av sanna i julklapp. Gåstolen är inte alls rolig längre när han har kommit på att man kan ligga på golvet och ta sig fram istället. Tror han börjar bli trött. Får väl gå och lägga honom innan jag fortsätter städa.

Ikväll vet jag inte vad som händer. Måste försöka få Fredrik att hjälpa mig att städa. Eller om vi drar in till stan en runda. Men jag vet inte. Det märker vi. Jag lär nog inte skriva mer här idag i alla fall. Så ha en fortsatt bra dag och en trevlig kväll.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0