27 Januari 2009 - Stan

Leo har fortfarande inte somnat. Men nu är han trött. Men han vägrar att sova. Han åt lite gröt för en halvtimme sedan. Jag trodde han skulle somna efter det, men nej. Han får väl vara vaken en stund till då. Bättre han somnar i vagnen på bussen sen. Vid 12:05 går bussen. Jag måste duscha innan och packa Leos väska. Måste även gå en runda med hunden och ta ut pengar till bussen. Eller så tar jag 40 kr från Leos spargris och så för jag över 40 kronor från mitt konto tills han på internetbanken. Lät ju smidigare =)

När Leo åt gröt upptäckte jag att hans andra tand kommit upp =) Inte konstigt att han varit lite hård i magen och allmänt grinig..

Pratar med Wictoria på msn. Ska möta henne, Sebbe, Sabina & Elvira vid stationen klockan halv två =) Kul att Sabina ska med. Träffar ju inte henne så ofta.

Nähe nu är det dags för mig att sätta fart om jag ska hinna med allt =)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0